Aktualno IZDVAJAMO Zdrav život

Pura-zaboravljeno jelo

 

Jedan od najzdravijih i vrlo korisnih sastojaka u našoj kuhinji bi trebala biti pura ili palenta. Koliko često kuhate i konzumirate kukuruznu krupicu zasigurno je pitanje na koje ćete sami dati odgovor.  Što nam ona znači za naš organizam i koliko je zapravo bitna za našu probavu otkriti ćemo u našim sljedećim redovima.

Pura je u prošlosti bila glavni obrok koji je naše starije održavao na životu. Pripremala se na bezbroj načina te je bila i prilog a i glavno jelo. Danas je možemo pripremiti na razne moderne načine. Često je kuhamo kao kašu te joj dodajemo slatko mlijeko. U drugom slučaju joj možemo dodati malo kremastoga sira na vrh i uživati i u toj kombinaciji. Jedan od najzdravijih oblika je svakako specijalitet pura s lučnicom kojoj su glavni sastojci češnjak, kiselo mlijeko te maslac. Ukoliko imate problema s probavom ovo je ni manje ni više nego prirodni lijek. Pura s jogurtom je ono sto će Vam itekako pomoći. Čisti naš organizam te bi se trebala koristiti barem jednom tjedno.

Uz to što je najjeftiniji obrok još je i najjednostavniji. Jednostavno ulijte vodu u posudu ovisno koliko gustu puru želite skuhati, 1-2 prstohvata soli , a kad voda i sol prokuhaju, smanjimo temperaturu te pomalo dodajemo puru. Na laganoj vatri mješamo i kroz 15 ak minuta naša pura je spremna. Umak birate sami J

Naš prijedlog te svakako sutrašnji ručak je Pura s LUČNICOM!

DOBAR TEK!